مشخصات تکمیل اطلاعات نفرات اول آزمون رسمی 1400 قوه قضاییه


اخبار تست – جزئیات تکمیل 1400 کارشناس رسمی دادگستری پذیرفته شده در مرحله آزمون اعلام شد. این آزمون در 13 اکتبر سال جاری برگزار شد و نتایج آن در 29 ژانویه منتشر شد.

به گزارش اختبار، پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی کارشناسان رسمی 1400 از تاریخ 10 دی ماه به مدت 10 روز فرصت دارند اطلاعات خود را از طریق لینک زیر تکمیل کنند تا مراحل در سامانه جذب مرکز را ادامه دهند.

برای ورود به سامانه پیش ثبت نام مجوز کارشناسی 1400 کلیک کنید

بر اساس اعلام مرکز کارشناسان رسمی دادگستری، این اطلاعات شامل اطلاعات دقیق آموزشی، تخصصی، فرهنگی و هویتی و ارتباطی و همچنین تکمیل پرسشنامه شخصی است.

برای انجام مصاحبه و استعلام مربوط به جذب هزینه ها قیمت مورد نظر 4.500.000 ریال می باشد که باید از طریق سامانه جذب نیز پرداخت شود.

از آنجایی که فرآیند جذب نیرو در سامانه استخدام چندین ساعت زمان می برد، حتما تمامی این مراحل را خودتان انجام دهید و به هیچ وجه از طریق دیگران و یا تماس با کافه گردان اطلاعات را تکمیل نکنید.

در صورت نیاز می توانید طی چند مرحله و چند روز با سامانه تماس بگیرید و اطلاعات ناقص را پر کنید، پس هر چه سریعتر ثبت نام خود را آغاز کنید تا در صورت نیاز به مراجعه مجدد در ساعات آخر مشکلی نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید