موزه دفاع مقدس از پایان نامه ها و پایان نامه های مورد تایید موزه حمایت می کند و از خدمت سربازی یا خدمت جایگزین برای پژوهشگران دفاع مقدس کسر می کند.


اخبار تست – پروژه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس “حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس” و طرح “انصراف از خدمت سربازی یا جایگزینی برای سربازی” ویژه پژوهشگران و محققین مجری که عناوین داده شده موزه را برای تحقیقات خود می گیرند.

به گزارش اختبار، رئیس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ارسال نامه ای به وزیر علوم خواستار اطلاع رسانی این پروژه به دانشگاه ها شد که با تصویب ذوالفیگل و ابلاغ مدیران دانشگاه ها به دانشگاه ها خواستار شدند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی گل – وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

موضوع: پایان نامه و پایان نامه پشتیبانی پروژه ها و کسر و یا جایگزین برای خدمت سربازی

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و درود

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به لحاظ وظایف و مأموریت ها و پاسداشت رشادت ها و رشادت های ملت بزرگ ایران و رهبری فرزانه حضرت امام خمینی (ره) در ایجاد انقلاب شکوهمند اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام با احترام به یاد می آورد. در هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، تبیین رشادت های شهدا و جلوگیری از تحریف نور تابناک و دوره تاریخی تاریخ پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و همچنین پروژه «کسر خدمت سربازی یا جایگزینی برای خدمت سربازی» برای پژوهشگران و پژوهشگرانی که به مطالعه عناوین موزه می پردازند. اندیشیده، اجرا و اقدام شود تا در جهت آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با مبانی، آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حراست مقدس گام برداشته و این فرهنگ عظیم آموزشی و فرهنگی را در جامعه خلاصه و تعمیق بخشد.

با توجه به اینکه یکی از اهداف این طرح ها تجلیل از زحمات و جانفشانی های شهدا و جوانان عاشق و تهذیب کننده این مرز و بوم در انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مقاومت و حضور هر چه بهتر و کاملتر آنان است. دین همه ما این است که این شهدا را گرامی بداریم.

همچنین «روش‌های حمایت از پایان‌نامه‌ها و پایان‌نامه‌ها» و عناوین پیشنهادی علمی موزه در ابعاد «سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی، اجتماعی، …» مرتبط با انقلاب اسلامی و مقدسات پیوست شده است. دفاع دانشجویان و محققین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع پایان نامه ها و پایان نامه های پشتیبان می توانند با شماره تلفن های 865، 865657026 و 829، 88657026 و یا برای طرح «کسر خدمت سربازی یا جایگزین» با شماره تلفن 88657026 تماس بگیرند. آدرس حضوری به تهران; بزرگراه شهید هاکانی; خیابان سرو; بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.

علی عسگر جعفری

مدیر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

پشتیبانی از پایان نامه و پایان نامه و کسر یا جایگزینی خدمت سربازی
پشتیبانی از پایان نامه و پایان نامه و کسر یا جایگزینی خدمت سربازی

دیدگاهتان را بنویسید