لغو امتحانات دادگاه در 8 استان و تغییر ساعت برگزاری سایر اماکن


اخبار تست – به گزارش جهاد دانشگاهی، آزمون های جذب داوری و میانجی گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف در سال 1400 در 8 استان لغو شد و در سایر استان ها آزمون ها با نیم ساعت تاخیر برگزار می شود.

برای داوطلبانی که یکی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، زنجان، کردستان، کرمانشاه و لرستان را به عنوان محل آزمون جذب همکاری داوری و میانجی گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف انتخاب کرده اند؛ به دلیل شرایط نامساعد جوی، آزمون در این مناطق لغو شده و در روز 10 بهمن ماه برگزار نخواهد شد. زمان جدید آزمون این استان ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین آزمون های جذب همکاری داوری و میانجیگری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 در سایر استان ها با نیم ساعت تاخیر برگزار می شود.

متن کامل اطلاعیه مهم و فوری آزمون های جهاد دانشگاهی قوه قضائیه در تاریخ 3 بهمن 92 به دلیل بارش برف و سرما در غرب کشور به شرح زیر است:

پیام های مهم و فوری

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی می رساند که یکی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، زنجان، کردستان، کرمانشاه و لرستان را به عنوان محل آزمون جذب همکاری داوری و میانجی گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف انتخاب کرده اند. به دلیل شرایط نامساعد جوی و به نظر کارخانه، آزمون در این مناطق لغو شد و در تاریخ 10 بهمن ماه برگزار نمی شود.
این آزمون در سایر استان ها با نیم ساعت تاخیر برگزار می شود.
گفتنی است زمان جدید آزمون این استان ها متعاقبا اعلام خواهد شد. ضمناً هرگونه تغییر شرایط از طریق سایت مرکز آزمون و یا سامانه پیامکی (با شماره مرکز آزمون 982166461712) اطلاع رسانی خواهد شد.
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید