آگهی تست 1400 در حال حاضر منتشر نخواهد شد


فهرست عناوین این صفحه

اخبار تست – با وجود اعلام قبلی اشکودا مبنی بر انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون وکالت 1400 تا امروز دوشنبه 26 دی ماه ساعت 14:00، اما این اتفاق نیفتاده و به نظر نمی رسد در چند روز آینده این اطلاعیه منتشر شود. ماه، روز

سکوت، خبر بازداشت و باز هم سکوت

پس از مدتی سکوت در اخبار، بالاخره معاون اسکودا از برگزاری نهایی آزمون وکالت 1400 در 20 اسفندماه خبر داد و گفت که اطلاعیه ثبت نام در این آزمون نهایتا تا امروز دوشنبه 26 دی ماه بعد از ظهر امروز منتشر می شود. اشکودا بدون توضیح بیشتر فقط پیام حاوی عناوین قوانین مرجع در 1400 سوال آزمون وکالت را منتشر کرد.

“برخی موانع” دشوار است

همانطور که وضعیت قابل پیش بینی بود و بعداً در سخنرانی معاون رئیس Skoda در روز شنبه فاش شد، آزمون وکالت “1400” شاهد “برخی موانع” بود، موانعی که به احتمال زیاد می تواند ریشه در درگیری داشته باشد. در ماه های اخیر کانون وکلای دادگستری با قوه قضائیه درباره موضوع اصلاح آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلا.

گسترش درگیری تا آزمون وکالت 1400

اختلاف کانون های وکلا و قوه قضائیه بر سر اصلاح آیین نامه به آزمون وکالت ۱۴۰۰ در اوایل آذرماه امسال با ارسال نامه ای از قوه قضائیه به سازمان سنجش و به دنبال آن مکاتبات و اظهار نظر عمدتاً کانون های وکلا کشیده شد. مطلع شدند که اوضاع پیچیده است.

دود سفید از دودکش اشکودا بلند می شود

با این حال، پس از جلسه هیئت اجرایی اشکودا در روز پنجشنبه (14 ژانویه) با حضور نمایندگان اکثر کانون های وکلای دادگستری و رئیس و نایب رئیس اشکودا در تهران، به نظر می رسد دود سفید نشان دهنده راه حل – حداقل در بخش آزمون اسکودا باشد. 1400 وکیل، منفجر شد.

فاصله زمانی کوتاه از زمان اعلام شده

برخی منابع خبری نیز موضوع رفع موانع آزمون وکالت 1400 را به شدت تایید کردند و امروز همه منتظر اعلام آزمون وکالت 1400 بودند، اما با نگاهی خوش بینانه، مهلت انتشار آگهی ثبت نام همچنان 30 اسفند ماه است. به نظر یک تاریخ آزمون کوتاه بود

آیا فرصتی برای برگزاری آزمون وکالت در 20 اسفند خواهد بود؟

حال که کارکنان اشکودا به خصوص در قفل سکوت و بی اطلاعی به مشکلاتی اشاره می کنند که حداقل نمی توان انتظار رفع آنها را در چند روز آینده داشت، باید دید آیا این مشکلات برطرف می شود یا خیر. هنوز اجازه می دهید مدیران کانون های وکلا و اسکودا بر این تاریخ برای آزمون وکالت 1400 پافشاری کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید