معدنچیان علت قطع برق نیستند / انتقاد از عدم سرمایه گذاری در صنعت برق – استوک نیوز | اخبار و سهام مبادله ارزهای دیجیتال استوک نیوز


حشمت الله عسگری پیش از ظهر سه شنبه گفت: طبق آمار و میزان مصرف کلیه ماشین آلات و معدنچیانی که وارد کشور شده اند ، 1.2 درصد از مصرف برق مربوط به این دستگاه ها است ، بنابراین معرفی خشکسالی یا خردسالان به عنوان تنها دلیل اشتباه است. برای وقفه ، اما متأسفانه در سالهای اخیر ما شاهد سرمایه گذاری متناسب با افزایش تقاضا در صنعت برق نبوده ایم.

دلیل قطعی برق

معاون اقتصادی استاندار تهران به رشد 10 درصدی صنعت استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر افزایش تقاضا برای برق در صنعت ، سالانه 200 هزار نفر را در جمعیت تهران شامل می کنیم که این امر مصرف را نیز افزایش می دهد. “بنابراین کمبود تولید دلیل اصلی مشکل برق در سالهای اخیر است.

وی گفت برخی معتقدند 82 درصد برق کشور توسط نیروگاه های حرارتی با سوزاندن گاز یا سوخت های ترکیبی تولید می شود تا آثار معدنچیان و خشکسالی را توجیه کرده و از دست بدهد. بنابراین ، خشکسالی نمی تواند دلیل قطع برق باشد. او از کمبود برق آگاه بود.

عسکری گفت: در 10 سال گذشته حتی 100 مگاوات افزایش تولید برق در استان تهران نداشته ایم در حالی که 16 درصد از سرمایه اولیه در صنعت برق به دلیل استهلاک از بین رفته و جایگزین نشده است.

پیوند کوتاه: https://www.stock-news.ir/؟p=1096



Source link

دیدگاهتان را بنویسید