نتایج آزمون رسمی کارشناسی قوه قضائیه فردا منتشر می شود


اخبار تست – معاون ارزیابی و ارزشیابی دادگستری، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه نتایج هزار و 400 بازرسی رسمی از قوه قضائیه را فردا (پنجشنبه 8 آذر 1400) اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، نتایج آزمون رسمی 1400 قوه قضائیه که 22 مهرماه برگزار شد، فردا بر روی سایت سازمان سنجش اعلام می شود و پذیرفته شدگان در این آزمون باید به سامانه استخدام 10/1400 مراجعه کنند. برای پر کردن اطلاعات به تنهایی عمل کن

بیشتر بخوانید:

متن بیانیه معاونت ارزیابی و ارزشیابی کانون وکلای دادگستری، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به شرح زیر است:

پیام مهم

به اطلاع داوطلبان آزمون #کارشناس_کارشناس_قضایی_قضاییه که آزمون آن در تاریخ 1400/07/22 برگزار گردیده است، کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور در روز پنجشنبه مورخ 9/10/1300 در درگاه اطلاع رسانی سازمان کشور ارسال خواهد شد. برای ارزیابی قوه قضائیه آموزش در: www.sanjesh .org.

لذا داوطلبان بر اساس توضیحات مندرج در کارنامه آزمون با درگاه اطلاع رسانی کانون وکلای دادگستری، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به نشانی www.23055.ir تماس گرفته و سایر مراحل آزمون را به شماره 10 طی نمایند. /1400. اطلاعات آنها را پر کنید.

بدیهی است مسئولیت‌های ناشی از عدم مراجعه شاکیان به کانون درگاه اطلاع‌رسانی، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در آن زمان و نیز عدم رعایت مکاتبات بعدی مرکز بر عهده این مرکز است. نامزدها

معاونت سنجش و ارزیابی وکالت، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه

4 دی ماه معاونت تایید و ارزشیابی کانون وکلای دادگستری و کارشناسان دادگستری اعلام کرد: نتایج آزمون رسمی دادگاه در روزهای آینده منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید