قیمت ارزهای دیجیتال قیمت ارزهای دیجیتالقیمت ارزهای دیجیتالی پر پرواز – | اخبار استوک


بیت کوین پس از آخرین پایین ترین رکورد ، به تدریج در حال بهبود است و به سطوح قوی تری برمی گردد. اگرچه این رمزارز فاصله قابل توجهی با رکورد 62 هزار دلاری خود دارد ، اما او سعی می کند با تثبیت در کانال 40 هزار دلاری راه را برای رسیدن به بالای 60 هزار دلار هموار کند. داده های موجود در شبکه همچنین نشان می دهد که دارایی و خرید بیت کوین در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

کنگره ایالات متحده به دنبال ارائه یک لایحه مالیاتی جدید در مورد فعالیتهای مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده است ، از جمله مبادله یا استخراج چنین. با این حال ، تعدادی از عوامل به دنبال رهایی بیت کوین از استخراج و برخی معاملات هستند. این لایحه مالیاتی بخشی از لایحه 1 تریلیون دلاری دولت آمریکا برای تحریک رشد اقتصادی ایالات متحده و کاهش اثرات تاج است.

ارزش کل بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1630 میلیارد دلار برآورد شده است که 4.23 درصد بیشتر از روز گذشته است. بیت کوین در حال حاضر 50 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال و اتریوم 18 درصد را در اختیار دارد. بیت کوین 12 سال پیش توسط گروهی ناشناس از معامله گران در بستر بلاک چین ایجاد شد و معاملات اولیه آن در سال 2009 شکل گرفت.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید