ورود ثروتمندان در بازار ارزهای دیجیتال – استوک نیوز اخبار و سهام مبادله ارزهای دیجیتال استوک نیوز


وی گفت: “با توجه به تاثیرات کرونری بر تجارت و افزایش تورم در کشورهای مختلف ، خانواده های ثروتمند به دنبال سرمایه گذاری سودآور هستند و ارزهای دیجیتال ، به ویژه پس از رکود اخیر ، به نظر بسیاری غالب هستند.” جذاب تر شده است.

به گزارش بلومبرگ ، نتایج نظرسنجی بانک گلدمن ساکس در بین 150 خانواده ثروتمند در سراسر جهان نشان می دهد که بیش از نیمی از آنها مایل به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال هستند. پانزده درصد از این خانواده ها می گویند که در حال حاضر در بازار هستند.

با توجه به تأثیرات کرونری بر تجارت و افزایش تورم در کشورهای مختلف ، خانواده های ثروتمند به دنبال سرمایه گذاری سودآور هستند و ارزهای دیجیتال برای بسیاری جذابیت بیشتری پیدا کرده است ، به ویژه پس از رکود اخیر.

مینا فلین ، کارشناس مدیریت ثروت در بانک گلدمن ساکس می گوید: “اکثر خانواده ها می خواهند در مورد امکانات بلاک چین و ارزهای دیجیتالی با ما صحبت کنند.” برخی معتقدند بلاک چین ، مانند اینترنت ، روزی به فناوری حساس و جدایی ناپذیر در زندگی مردم تبدیل خواهد شد.

ارز دیجیتال

بیت کوین ، محبوب ترین ارز دیجیتال ، بیش از 50 درصد از اوج خود در اواسط آوریل سقوط کرد ، اما همچنان 230 درصد بیشتر از قیمت آن در سال گذشته است.

ثروت حدود 6 تریلیون دلار ثروتمندترین خانواده های جهان تخمین زده می شود که بیش از چهار برابر کل ارزش فعلی بازار است و حتی ورود بخشی از سرمایه آنها به بازار می تواند تغییرات جدی در قیمت آن ایجاد کند. بیا دیگه. با این حال ، برخی از ثروتمندان به وضوح اعلام کرده اند که علاقه ای به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال ندارند.

پس از افزایش بی سابقه ارزهای دیجیتال در اوایل سال جاری ، تعدادی از شرکت کنندگان در بازار به جمع میلیاردرهای سراسر جهان پیوستند ، اما مشخص نیست که چه تعداد از آنها در بازار باقی مانده اند.

پیوند کوتاه: https://www.stock-news.ir/؟p=1108



Source link

دیدگاهتان را بنویسید